בשיחה בחשיכה נצלול אל חוסר הוודאות, אובדן השליטה, הפחד, ובאותה הנשימה – גם אל האומץ, התעוזה והמוכנות לקחת צעד פנימה אל מה שמרגיש לא בטוח.

מדוע אנחנו מפחדים מהחושך? באילו מצבים החושך דווקא עוזר לנו לפעול בדרכים שלא חשבנו שנעז? מה הקשר בין חושך למוכנות שלנו להיחשף? איך מתמודדים עם חוסר ודאות ואובדן שליטה? איך מתמודדים עם הפחד משינוי ומוצאים את האומץ, גם כשאנחנו לא רואים קדימה?

יהודית כץ היא סופרת, מאמנת ומרצה המתמחה בתחום הפסיכולוגיה החיובית ופסיכולוגיה פרקטית מבוססת מחקר. מנחת הפודקאסט המושמע ״חושבים טוב״, כותבת הספר ורב המכר ״חושבים טוב – להעז לחיות את החיים המתאימים לך״.

ד"ר קרן בן יצחק היא מומחית במדעי המוח, בפסיכולוגיה מחקרית ופסיכותרפיסטית. מרצה באקדמיה ובמסגרות שונות, מפתחת הרצאות וקורסים ובעלת 2 קליניקות פרטיות

משך: כשעה

גיל: 18+

הבליינד דיי, יום המודעות לקהילת האנשים עם עיוורון ולקויות ראייה בישראל, מתנהל מדי שנה על פי הסלוגן "תעצמו את העיניים – ותראו!" מתוך החשיבה שגם כשלא רואים 6/6, ניתן לחשוב בצבע. במסגרת היום, מרכז נא לגעת ובנק הפועלים מזמינים אתכם לעצום את העיניים ולהכיר את קהילת האנשים עם עיוורון ולקויות ראייה בדרך מיוחדת ומהנה.

לא נמצאו אירועים

אנחנו צריכים אתכם איתנו!
דילוג לתוכן