כשאנחנו מביטים באנשים, מה נמצא מעבר למבט העין? באילו דרכים סמויות אנחנו מחוברים אחד לשני? איך הדברים שאנחנו לא רואים בעצמנו משפיעים על מערכות היחסים שלנו? מה הקשר בין החשיכה לאינטימיות (מי מעדיף סקס בחושך?). וגם, מדוע אנחנו מתנהגים אחרת כשלא רואים אותנו (מי אמר גיבורי מקלדת?). איך מגע ונוכחות יכולים לשנות את האופן שבו אנו חווים את המרחב ואת האחר. איך מתפתח היחס שלנו אל החושך בילדות?

בחושך, כשהחושים האחרים מתחזקים, נלמד להאזין באופן שונה, לפענח אותות אליהם אנחנו עיוורים ביומיום.

יהודית כץ היא סופרת, מאמנת ומרצה המתמחה בתחום הפסיכולוגיה החיובית ופסיכולוגיה פרקטית מבוססת מחקר. מנחת הפודקאסט המושמע ״חושבים טוב״, כותבת הספר ורב המכר ״חושבים טוב – להעז לחיות את החיים המתאימים לך״.

ד"ר קרן בן יצחק היא מומחית במדעי המוח, בפסיכולוגיה מחקרית ופסיכותרפיסטית. מרצה באקדמיה ובמסגרות שונות, מפתחת הרצאות וקורסים ובעלת 2 קליניקות פרטיות.

משך: כשעה

גיל: 18+

הבליינד דיי, יום המודעות לקהילת האנשים עם עיוורון ולקויות ראייה בישראל, מתנהל מדי שנה על פי הסלוגן "תעצמו את העיניים – ותראו!" מתוך החשיבה שגם כשלא רואים 6/6, ניתן לחשוב בצבע. במסגרת היום, מרכז נא לגעת ובנק הפועלים מזמינים אתכם לעצום את העיניים ולהכיר את קהילת האנשים עם עיוורון ולקויות ראייה בדרך מיוחדת ומהנה.

לא נמצאו אירועים

אנחנו צריכים אתכם איתנו!
דילוג לתוכן